FAQ


Hieronder lees je een aantal van de meest gestelde vragen aan hetdrankenmeisje. Heb jij nog een vraag die hier niet tussen staat? Mail me gerust via het contactformulier om er antwoord op te krijgen. 


  • Klopt het dat de dranken van hetdrankenmeisje gemaakt zijn van verse ingrediënten?

Dat is correct. Ik maak gebruik van verse bramen, verse gember, droppoeder, verse citroenen en sinaasappels uit Italië, koffie, kaneelstokjes en van verse mandarijnen.

  • Maakt hetdrankenmeisje al haar dranken zelf?

Dat klopt; ik maak al mijn dranken zelf op de Advocaatjes na. 

  • Kan hetdrankenmeisje haar dranken ook opsturen naar België of Duitsland?

Ja dat kan zeker. Je kan in de verzending het land uitkiezen waar de dranken naar toe verzonden moeten worden.

  • Komen de citroenen en sinaasappels die hetdrankenmeisje gebruikt, echt uit Italië?

Ja dat klopt, hetdrankenmeisje haalt beide citrusvruchten uit de regio rond Napels. Amalfi om precies te zijn.

  • Kan ik mijn bestelling zonder opgave van reden retourneren?

Ja dat kan zeker. Zie hiervoor het herroepingsrecht.

  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Over het algemeen verstuur ik de bestelde dranken binnen 2 á 3 werkdagen. Je ontvangt altijd een mail zodra jouw pakket door mij wordt verzonden. Met de track & trace code in deze mail kun je de actuele bezorgstatus goed in de gaten houden. Ik wens je veel plezier met je bestelling! 

  • Ik heb een andere drank dan de bestelde drank ontvangen; wat nu te doen?

Het is niet de bedoeling dat je een verkeerd drank ontvangt! In dit geval kan je contact met mij opnemen opnemen door een mailtje naar info@hetdrankenmeisje.nl te sturen. Graag hierin jouw ordernummer daarin vermelden en daarbij een foto toe te voegen van de verkeerd ontvangen drank.